4/15/2009

من غير عنوان.

بقالى كتير اوى مدخلتش كتبت اى حاجه هنا
داخله على سنتين بالتمام و الكمال
عارفه ان فى ناس مخلصين ليا(واخد بالك انت) بيعدوا هنا كل شويه يفتكرونى
وبجد انا بشكرهم على متابعتهم التحفه ليا دى
اه انا يبان انى بعت المدونة دى
بس انا لسه مبعتهاش
كتير ادخل عليها .يجيلى نفس اكتب و اتراجع فى اخر ثانيه
معرفش ليه..!

يمكن دى تكون بدايه رجوع و يمكن تبقى كعادتى بكتب حاجه كل سنة مرة
بس حبيت فى مدونتى الى بتعبر عنى ان يبقى فيها ذكر وفاه والدى الله يرحمه

وبرجوكم الدعاء ليه
اه هى متأخره كونه توفى فى 21\11
بس زى ما قولت مينفعش مدونتى حبيبتى ميبقاش فيها حدث زى ده مكتوب
حبيت ادخل ااقول قد ايه انا مفتقداه..
فالحمدلله على كل حال

و..
انتظرونى!
او متنتظرونيش:>
مش عارفه بقى!!

6 comments:

هراءات منطقية said...

على قد مانبسطت لما لقيت تعليق ليكى عندى فى المدونة و قد ما فرحت لما لقيتك رجعتى للتدوين تانى....على قد ما زعلت لخبر وفاة والدك


ربنا يرحمه يا منار و يصبرك على فراقه

Manora said...

ربنا يخليك ليا يا دوك
تسعدنى فرحتك دى..
ومشاعرك دى:)

الله يرحمه يارب..
شكراا بجد.

islamz said...

البقاء لله وحده
ربنا يرحمه .. وحمدلله على سلامتك يا منار

حائر في دنيا الله said...

رحم الله الوالد رحمة واسعة وغفر لنا وله وجعله مع النبيين والصديقين وحسن أولئك سبيلاً
=
على فكرة بقا أنا عارف
أي
أنا منتظر

سلام مؤقت

Manora said...

islamz:
البقاء لله ..
ياارب
الله يسلمك يا اسلاام
بجد ميرسى كتير على تعليقك ده:)


احمد:
هو انت لسه حائر صحيح:)
الله يرحمه
اللهم امين
ميرسى على دعواتك الحلوة دى يا احمد بجد

وعلى فكره انا مش عارفه ايه الى انت عارفه

ههههههههه
بس كويس انك منتظر:)
ان شاء الله لن يطول انتظارك:)

وسلاام مؤقت

Anonymous said...

السلام عليكم

رحمة الله على والدك

دمتِ بود