6/18/2006

صور حفله المدونين








15 comments:

sherif gharib said...

coool nice pic
i hope i were with u plz tell us any comming parties so we can join u
تحياتى

adhm said...

الموضوع كان يستاهل المحاولة والمجازفة
و التضحية
الى اللقاء فى عمليات اخرى

Manora said...

شريف:
اكيد باذن الله
لو فى اى حاجه قريبه انا عرفتها
هاقولكم كلكم
يا مسهل بس وهم يعملوا حاجه قبل ما اسافر انا


ادهم:
ايه ده متقولش انك روحت!!!
انا كل يوم بكتشف ناس كتيييره اوى هناك راحت ولا شوفنا اى حد فيهم
عموما تتعوض ان شاء الله

mitar2a3 said...

7ilw awi wi atmana tab3an asharik fil 3maliat el enti7aria di tab3an.

mila7waza: momkin a3raf nou3 el cam el tamit biha el 3malia 3shan magibsh zaiaha?

littilemo said...

هع هع

Manora said...

مطرقع:
اكيد اكيد
كلنا ابطال لما يجيى للعمليات الانتحارية..

واحم احم
بالنسبه للتصوير
هو انا ظلمت االكاميرا معايا الصراحه
فاشله جدا يعنى فى التصوير
هى نوعها سونى ديجيتال



ليتل مو:
يرحمكم الله

adhm said...

لا انا ما روحتش بس لما شوفت الصور اللى انتى ناشراها للحفلة وقريت الكلام اللى كتباه شيماء حسيت اداية المجهود المبذول فى الحفلة دى وبصراحة ندمت انى ما روحتش
الجايات اكتر

Anonymous said...

gooooooooooood
المرة الجاية نكون هناك ونشارك في العملية دي إن شاء الله

mitar2a3 said...

manoooooora

feanik lih mafeesh gdeeeeed???????

شريف محمد said...

ان شاء الحفلة القادمة لن تفوتني
وسأنتظر أخبارها بصبر( مش هنام في الكهف هذه المرة)

adhm said...

حنفضل كدة على النظام دة كتير
انتى بتختفى فين بالظبط

Manora said...

ادهم:
اها
ربنا ما يجيب ندم تانى باذن الله


حائر:
باذن الله تشارك فى كل العمليات الجايه

مطرقع:
سورى جدا خالث خالث يعنى
بس انا مشغوله جدا جدا علشان هاسافر قريب باذن الله لندن.. و مش ليا نفس اكتب اى حاجه


اسد:
شكرا على المعلومة

فهرنهايت:
احسن حاجه خصوصا ان النوم فى الكهف بيوجع الضهر يعنى
ربنا يكون فى عونك


النوبى:
هو الصراحه ياريت لو فى حفلاات تانى قريب حد يبلغنى انا
:P


ادهم:
معلش معلش استحملونى شوية

mitar2a3 said...

el kalam da mainfa3sh !!,
3ayzeen filosna 3ayzeen filosna lol :D

ya rait nishofik oraib, shan ana mish moktani3 en el safar bi3atal !

مـحـمـد مـفـيـد said...

والله صور رائعه وجميله ومعبره واحييكي عليها

admelmasry said...

يابنتي ارجعي بقي